3 de maig 2010

HE LLEGIT

M'agrada moltíssim llegir. I no m'entusiasma escriure. Ei! ho faig sempre que cal, però preferesc dedicar el meu temps (fins ara ha estat bastant escàs) a llegir.

M'agrada també comentar les lectures amb la gent. No sempre trobes amb qui. Però jo tinc sort perquè tinc un company que és molt pacient com a receptor dels meus comentaris sobre el que llig (durant i després de la lectura). I que a més sempre m'aporta reflexions interessants.

Sovint (no sempre) acostume a anotar-me una concisa descripció bibliogràfica del llibre que he acabat i amb sort m'allargue amb alguna impressió ràpida. El meu company sempre em diu que hauria de fer-ho en el bloc, però jo he anat arrossant-me.

Ara, però, vull posar el fil a l'agulla, i, perquè no siga un projecte (en aquest moments encara no he acabat el que tinc entre mans), començaré pels tres últims llibres llegits.